Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 13 May 2024 15:03:38 +0300

Tere!

Raasiku Vallavalitsus menetleb praegu kasutusloa taotlust nr 2411371/05156 
aadressile Harju maakond, Raasiku vald, Aruküla alevik, Suvemetsa, Harju 
maakond, Raasiku vald, Aruküla alevik, Suvemetsa, Harju maakond, Raasiku 
vald, Aruküla alevik, Suvemetsa (Üksikelamu, Mahuti, Puurkaev) ja soovib 
teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Väljastas tingimused maanteekaitsevööndile.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26979437>  (menetlus nr: 
430237), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 23.05.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Raasiku Vallavalitsus) või menetleja (KAIRE KOITNE) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister